2021-08-02
2021. július 28-án Magyarországra is megérkezett az 508 Peugeot Sport Engineered Az 508 különleges kivitele egy sajtóreggeli keretében mutatkozott be a szaksajtó hazai képviselőinek.
Az új modellváltozat 360 LE s teljesítményével a valaha szériában gyártott legerősebb Peugeot modell, mely egyúttal figyel a környezetére is. A tölthető hibrid hajtásláncnak köszönhetően a WLTP szerinti CO 2 kibocsátása mindössze 46 g/Km, amely 2 liter körüli átlagfogyasztásnak felel meg Az első és a hátsó tengelyt egyaránt meghajtó dupla villanymotoros felépítésnek köszönhetően a modell 4 x 4 hajtást is kínál. A berline és kombi ( kivitelben egyaránt elérhető újdonság mindazt a kényelmi és biztonsági arzenált tartalmazza, nagyrészt szériában, amelyet az 508 nál már megismertünk. A választható futóműbeállításoknak Comfort Sport Hybride és a különböző testreszabható üzemmódoknak köszönhetően az 508 PSE sportos menettulajdonságainak ellenére egy hétköznapokon is jól használható, kényelmes és praktikus jármű. A külső design egyszerre különleges és visszafogott, a tervezők lakkfekete és kriptonitzöld elemekkel, karosszéria szélesítésekkel és légterelőkkel dobták fel az 508 eleve látványos külsejét. Az 508 PSE a Peugeot Mulhouse i üzemében, szériagyártásban készül és jól demonstrálja a Peugeot márka magas minőségi és technológiai színvonalát. Az újdonság augusztustól Magyarországon is rendelhető.
A PEUGEOT 508 berline és SW változatával a PEUGEOT a vadonatúj PEUGEOT SPORT ENGINEERED termékvonal első modelljét mutatja be A sportosság és a csúcstechnológia ötvözésével a PEUGEOT új értelmezését adja a teljesítmény fogalmának, bevezetve az új, felelős teljesítményt, a márka elnevezésével élve a Neo Performance-ot. Az új termékvonal megkülönböztető jegyei közül a három kriptonitzöld oroszlánkarom a PEUGEOT SPOR T új arculatát idézi, az első fényforrások a szériamodelleket, a hátsó fényszórók pedig a legendás PEUGEOT 504 Coupét.
A 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED igazi kvintesszenciáját adja a PEUGEOT SPORT fejlesztőmérnöki tudásának, amely már számtalan alkalommal tette le névjegyét az autósport különböző színterein:
Az új termékvonal bevezetésével egyidejűleg a PEUGEOT azt is bejelentette, hogy 2022 től visszatér a WEC szériába, egészen pontosan az LMH (Le Mans Hypercar kategóriába.
Az 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED a PEUGEOT valaha volt legerősebb szériamodellje. A motor összteljesítménye 360 LE, össznyomatéka pedig 520 Nm köszönhetően a belsőégésű és az elektromos meghajtás együttműködésének Utóbbi jelentősen hozzájárul az autó robbanékonyságához is Álljon itt néhány, a márka számára történelminek számító adat:
A vezetés élménye a PEUGEOT történelmi öröksége, ezért is döntöttek úgy a PEUGEOT SPORT mérnökei, hogy átalakítják a PEUGEOT 508 futóművét, így nyújtják a legkiválóbb kompromisszumot a kényelem és a dinamikus vezetés között:
A 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED 360 lóerős összteljesítményét a belsőégésű motor és a két elöl, illetve hátul elhelyezett elektromos motor együttes munkája adja A négykerék meghajtás időjárástól és útviszonyoktól függetlenül optimális vezethetőséget biztosít.
Összesen öt vezetési mód közül választhatunk a középkonzolon található gomb segítségével:
A hibrid technológia tekintetében az 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED már élvezheti a PEUGEOT tapasztalatait, amelyeket a PEUGEOT 3008 HYBRID/HYBRID 4 és a PEUGEO 508 HYBRID bevezetésével szerzett Ehhez járul hozzá a PEUGEOT SPORT tapasztalata a hibrid meghajtású versenyautók világából A töltési lehetőségek a mindennapi élet minden lehetséges szituációjához rugalmasan alkalmazkodnak:
A speciális berendezésekre vonatkozó információkkal márkakereskedéseink állnak rendelkezésre A PEUGEOT valamennyi elektromos autózással kapcsolatos szolgáltatása elérhető a MyPeugeot ® mobilalkalmazásban. Az 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED utastere és csomagtere (a padlólemez felett) a belsőégésű motorral szerelt változatokéval azonos szolgáltatásokat kínál, köszönhetően az elektromos motorok és az akkumulátor intelligens elhelyezésének.
A PEUGEOT SPORT ENGINEERED elnevezés új fogalmat vezet be a teljesítmény értékelésében ez a Neo Performance Az új, felelős teljesítmény lényege a sportosság és a csúcstechnológia ötvözése a rekord alacsony károsanyag kibocsátással az igazán dinamikus új modell CO 2 kibocsátása a WLTP protokoll szerint 46 g/km, ami 2,03 l 100-km üzemanyag fogyasztásnak felel meg.
Az 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED úttartási képességei a márka tudásának legjavából táplálkoznak. A PEUGEOT SPORT mérnökei finomítottak az alapmodell futóművének beállításain, hogy igazán kiemelkedő vezetési élményt nyújtsanak. A kormánymű megfelelő adaptálása pedig minden pillanatban gondoskodik a tökéletes és precíz irányíthatóságról.
A négykerék meghajtás mellett az 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED a márka palettáján szereplő minden olyan egyéb vezetést segítő rendszerrel elérhető, amelyek az utazás biztonságát szolgálják night vision, adaptív tempomat Stop Go funkcióval sávtartó automatika, automata vészfék, stb.
Nem marad ki a PEUGEOT i Cockpit® sem, amelyet a PEUGEOT SPORT ENGINEERED modelleket megkülönböztető kriptonitzöld díszcsík és a magasra helyezett digitális műszeregység tesz különlegessé. A kijelző és a 10 hüvelykes HD központi képernyő grafikájában szintén feltűnik a modellcsalád különleges logója.
A "comfort fit” ülések bőr, 3D szövet és Alcantara © vegyes kárpitozással készülnek. Az utastér egészében Tramontane fekete és kriptonitzöld díszvarrásokat találunk A Hi-fi FOCAL® audiórendszer szériafelszereltségként érhető el.
A kiemelkedő aerodinamika jegyében a modell karosszériája az alábbi különleges elemeket kapta:
Az 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED háromféle fényezéssel kapható Sélénium szürke Perla Nera fekete és gyöngyházfehér. Minden 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED felirat fekete, ez is kiemeli a PEUGEOT 508 sportos karakterét.
forrás: P Automobil Import Kft.- hivatalos sajtóközleménye
Az elektromos furgonok egyre inkább alternatívát jelenthetnek a dízelekkel szemben városban. Olcsóbban tankolhatók, és már kevesebb kompromisszumokat kell meghozni velük.
Kiválóság és szenvedély : ezek a Nemzetközi Év Női Autója választáson a legfontosabb szempontok a zsűri számára, amely az új PEUGEOT 308-at a városi autó kategóriában Év Autójává választotta. „Kiváló autó a biztonság, a vezethetőség, a technológia, a design és a környezeti hatékonyság szempontjából...
A Peugeot a 308-ast, ahogy az EMP2 padlólemezre épülő összes modellt, csak benzines és hibrid hajtással tervezte piacra dobni.
Október végén a német Car Of The Year (GCOTY) zsűrije kihirdette döntését: az új Peugeot 308 a kompakt kategória (25 ezer euró alatti nyitóár) győztese lett, maga mögé utasítva 9 gyártó 11 konkurens modelljét.
Minden idők legsikeresebb ralipilótája a Peugeot gazdag történelmének igazi gyöngyszemével vett részt az idei Mont-Blanc Morzine ralin.
A francia haditechnikán lehet azzal viccelődni, hogy a legfontosabb innovációjuk a fehér zászló, ugyanakkor a francia idegenlégiósok kapcsán már nem jellemzőek a szarkasztikus poénok.
A Peugeot bemutatta vadonatúj versenyautója, a Hypercar 9X8 prototípusát, melynek végleges változata 2022-ben debütál majd a a WEC-sorozatban, a FIA hosszútávú világbajnokságán. A rendhagyó formatervű, hátsó szárny nélküli 9X8 680 lóerőt képes leadni és négykerék-meghajtású.
A Stellantis a világon az elsők között hidrogén üzemanyagcellás könnyű haszonjárművet mutatott be, méghozzá egyedülálló, hibrid konfigurációban. Ez a Citroën ë-Jumpy Hydrogen, amelyről a napokban érkeztek meg az első képek és információk. Ma pedig a Peugeot emblémás testvérmodellje, az e-Expert Hydr...
Villanyautó ugyan lehet drága luxuscikk, de még azt sem csak a gyorsulásért veszik, hanem mert olcsóbban lehet vele nagyot menni. A piac alsóbb régióiban viszont csak két dolog számít: mennyit spórolok vele, és elég-e a hatótáv a napi menetre. Itt van két olyan megoldás az egyenletre, amiben elhagyt...
Az idén februárban megrendezett Australian Open tenisztornán kilencedik alkalommal győzött, és ezzel új rekordot állított fel Novak Djokovic, a világ jelenlegi (és minden idők egyik) legjobb teniszezője. A szerb sportoló évek óta áll kapcsolatban a teniszsport egyik legelhivatottabb támogatójával, a...
Két sikeres korszaka volt a Peugeot-nak a rali-világbajnokságon. A 2000-es évek első éveiben, a WRC-korszak hajnalán a 206-ossal verték végig világot, és nyertek ők két bajnoki címet a legendás B-csoportos időkben is: 1985-ben és '86-ban a 205 T16-tal. Utóbbiak egyikéért, egy szép múltú példányért a...
A Covid által sújtott tavalyi évben sikeres és abszolút értelemben véve is eseménydús évet zárt a Peugeot Európában és globálisan egyaránt, az elért eredmények pedig további növekedést prognosztizálnak 2021-re és azon túl is.
A Peugeot közel negyven éve működteti azt a különleges szervezetet, amely veterán típusainak alkatrész-ellátását hivatott biztosítani. Részben erre a páratlan háttérre, részben munkatársainak szakértelmére támaszkodva a márka most egy újabb, különleges szolgáltatást is nyújt azon ügyfeleinek, akiket...
Alighogy megjelent a színen, nyomban egy rendkívül értékes elismeréssel kezdte karrierjét a Peugeot vadonatúj elektromos városi autója.
Kiemelkedő és mindenkit meglepő eredménnyel zárta az ismert spanyol szakfolyóirat jávorszarvas-tesztjét a Peugeot első tisztán elektromos kisautója, az e-208.
A Peugeot 210 éves történetében jó néhány fantasztikus dizájn született, ám az alkotók neve többnyire feledésbe merült. Ezt a hiányosságot igyekszünk most orvosolni.
Jelenlegi többcélú platformjait 2025-re elektromos, teljes körűen moduláris architektúrákkal váltja ki a Peugeot. Elsőként az EMP2 struktúra helyébe lépő eVMP padlólemez jelenik meg a piacon.
A PSA nem az egyetlen autógyártó, amely Android alapú fedélzeti rendszerekre vált, de eddig az egyik legnagyobb. Az átálláshoz persze idő kell: a PSA csoport 2023-tól alkalmazza majd az új, alapjaiban szabad forráskódú Android Automotive OS-t.
Valószínűleg a Peugeot stratégái is felismerték, hogy a jelenlegi választékban szükségtelenül sok a hasonló jellegű szabadidőautó, így a 3008-as utódjának kicsit más szerepet szánnak.
A francia márka kínálatának egyik legöregebb darabja a 2013-ban bevezetett 308-as, amelyet, úgy néz ki, egy kicsit még piacon kell tartani, ezért egy újabb frissítésnek vetették alá.
Amikor a francia vízisí-specialista Method úgy döntött, megtervezi a tökéletes vontatóhajót, tudta, hogy a legkiválóbb francia szakértőkkel kíván együttműködni. Magától értetődő választás volt a Peugeot Design Lab.
A Peugeot 106 Rallye amolyan utcai versenyautó volt, hiszen azért készült, hogy belépő osztályokban rallizzanak vele a fiatalok. De van, akinek még ilyen kicsi kasztniban is kevés 100 lóerő.
2020. március 2-án genfben az új PEUGEOT 208-at választotta az Év Autójává a 60 szakújságíróból álló nemzetközi zsűri. A zsűri tagjai nagyra értékelték a széles motorválasztékot, mely szabad választást enged az ügyfelek számára az elektromos, benzines és dízel hajtásláncok révén.
Évek óta tudatosan csökkenti flottaszintű emisszióját a Peugeot, ezért a francia márka most külön erőfeszítések nélkül képes teljesíteni azokat az egyre szigorodó európai károsanyag-kibocsátási előírásokat, amelyek több autógyártó vezetőinek most álmatlan éjszakákat okoznak.
Az esetleges hibák valós idejű keresésére, azonosítására és megoldására kínál rugalmas és hatékony megoldást az a hordható elektronikus berendezés, amely a Peugeot globális gyártóhálózatában teljesít szolgálatot – és amely egyáltalán nem véletlenül emlékeztet egy népszerű tudományos-fantasztikus fil...
Elődje kiváló teljesítményét megismételve az új generációs Peugeot 2008 városi szabadidőjármű is a létező legjobb, ötcsillagos eredményt érte el az Euro NCAP napokban zárult őszi vizsgálat-sorozatán.
Két jelentős brit autós magazin is most adta át saját Év Autója díjait. A Peugeot 208, a Peugeot Rifter és a Peugeot Partner egyaránt a díjazottak között volt.
Európa első számú autóipari szaklapjának szerkesztői a személyautók kategóriájában az új generációs 208 projektet felügyelő Guillaume Clerc-nek ítélték oda a nagy becsben tartott Eurostars díjat. Ez nem az első elismerés, amelyet újdonságaival érdemel ki a Peugeot.
A Peugeot Boxer a 2019-es szabadidőautó-kiállításra vagány járművé változott, mely minden kalandra készen áll. Akárcsak a Peugeot Rifter 4×4 Concept, ez a modell is terepre termett, Dangel-féle összkerékhajtással, speciális gumiabroncsokkal és megemelt hasmagassággal. Tíz négyzetméteres lakóterében ...
Két villanymotort pakoltak a 200 lóerős benzinmotorja mellé, így lett tényleg sportos a Peugeot új sporthibridje, a 3008 GT Hybrid4. Fullra töltve az első száz kilométeren még így is elmegy 1,3 literrel a crossover.
Néhány hónappal a limuzin után megérkezett hazánkba a Peugeot 508 kombi változata. A gyökeres átalakuláson átesett új 508 SW-t alacsony, dinamikus sziluett és nagyon ütős dizájn jellemzi, mely a sportos eleganciát sikeresen ötvözi a praktikus szempontokkal. Az 508 SW forgalmazása benzin- és dízelmot...
Toronymagasan győzött a Peugeot a J.D. Power nagy-britanniai megbízhatósági felmérésén nem csupán a tömegpiaci márkák között, hanem a teljes piacon.
A környezet védelme és a menetdinamika javítása nem feltétlenül zárja ki egymást. A Peugeot Sport már egy olyan jövőre készül, ahol részben vagy teljesen elektromos hajtásláncok biztosítják a márkától elvárt dinamizmust.
Bár épp a napokban temettek el egy nagy sikerű tanulmányt, most előszedtek egy másikat a Peugeot-nál. A kilenc éve bemutatott SR1-ről tettek ki egy képet a Twitterre egy rejtélyes üzenettel.
Nem könnyű manapság a szabadidő-autók ellen, még az örökzöld kompakt kategória kiválóságainak sem. A tavaly átdolgozott 308-as mindenesetre megpróbálja.
A Peugeot márka vezetője félmillió támogató esetén fogja megvizsgálni az e-Legende sorozatgyártásának esélyeit.
A Peugeot hibrid változatokkal bővíti 508 és 3008 modellsorozatait; az első konnektoros hibrid modellekre egy év múlva lehet számítani. A vásárlók választhatnak majd ötajtós, kombi vagy SUV modellt, két- vagy négykerék-hajtással, 225 vagy 300 lóerős teljesítménnyel.
A tökéletes böngészési élmény eléréséhez, kérjük töltse le a Google Chrome / Firefox böngészők valamelyikét.