Íme az autó, amely a vezetés élményének lehető legtisztább formáját nyújtja: az új Toyota GR Supra ötven év gazdag örökségét hordozza. Az erő, a harmónia és a fordulékonyság lenyűgöző kombinációja láttán garantáltan megdobban az autórajongók szíve, hiszen ez a gép páratlan élvezetet kínál a sportos autózás szerelmeseinek.
Alacsony tömegközéppont, optimális súlyelosztás és extrém merev karosszériaszerkezet: a Toyota telivér sportkocsit épített. Az új Toyota GR Supra vérpezsdítő izgalmakat tartogat, és a feledhetetlen élmények világába röpíti vezetőjét.
Az új Toyota GR Supra annak a tudásnak a gyümölcse, amit a TOYOTA GAZOO Racing csapat gyűjtött, miközben a világ leghíresebb pályáin versenyzett. A győzelemért vívott harc feszült órái rengeteg tapasztalatot szültek; ennek nyomán született meg az a modern sportkocsi, ami igazán méltó a hírnevéhez.
Az új Toyota GR Supra modern formavilágát hatásosan hangsúlyozza ki a hosszan elnyújtott motorháztető, a kompakt karosszéria és a széles nyomtáv. Az autó dizájnja káprázatosan szép formákkal ötvözi a versenygépek aerodinamikáját – semmi kétséget nem hagyva a szemlélőben arról, mire képes.
A Toyota GR Supra ugyanúgy elemében van az országúton, mint a versenypályán: a 3,0 literes, soros, hathengeres motor simán, erőlködés nélkül röpíti az autót, és késlekedés nélkül reagál a gázparancsra. A kettős megfúvású turbótöltő, a precíz közvetlen üzemanyag-befecskendezés és a változó szelepvezérlés 340 lóerőt és 500 Nm forgatónyomatékot hoz ki a blokkból, ami 4,3 másodperc alatt gyorsítja az autót 100 km/órára, az (elektronikusan lehatárolt) végsebesség pedig 250 km/óra.
A Toyota Supra több mint 40 éve szerves része az autós pop-kultúrának, és sziklaszilárd helyet vívott ki magának a motorsportok, a filmek és a videojátékok rajongóinak szívében. Az új Toyota GR Supra vérvonala a ’60-as évekre, egészen a kultikus Toyota 2000GT modellig nyúlik vissza.
Az új Toyota GR Supra fejlesztésénél nem csupán a puszta teljesítményadatok vagy a lehető legjobb köridők számítottak – sokkal inkább az, hogy Ön mit érez majd a kormánykerék mögött.
A TOYOTA GAZOO Racing kulcsszerepet játszott a Toyota GR Supra menetteljesítményének tökéletesítésében. A mérnökök a csapat nemzetközi versenytapasztalatára alapozva alakították ki az autó optimális légellenállását és leszorító erejét, akárcsak az ideális, 50:50 arányú első-hátsó tengelyterhelést.
Ahogy az együléses versenygépekben, úgy az új Toyota GR Suprában is Ön van az események középpontjában. A célszerű, háromküllős kormánykerék mögött elhelyezett kombinált digitális műszeregységről és a Head Up kijelző* kivetített képéről minden fontos adatot leolvashat.
Az új Toyota GR Supra egy vérbeli sportkocsi. Egy ilyen autó vezetési érzete pedig nem tűr kompromisszumokat, ezért mérnökeink a rövid tengelytávolság és a széles nyomtáv precíz méretezésével tökéletes, 1,55 arányt alakítottak ki, ami megfelel az ‘aranymetszés’ szabályainak. Hogy mindez mit jelent a gyakorlatban? Kivételes fordulékonyságot és a határokat feszegető stabilitást.
Kérdése van autóinkkal kapcsolatban? Személyre szabott ajánlatot szeretne vagy különleges kívánsága van? A nyomtatvány segítségével gyorsan és egyszerűen kapcsolatba léphet velünk. Egyszerűen töltse ki, küldje el és mi megkeressük Önt.
A tökéletes böngészési élmény eléréséhez, kérjük töltse le a Google Chrome / Firefox böngészők valamelyikét.