toyota ICL Autó

Toyota ICL Autó

Toyota Eurocare

Segélyszolgálat

A Toyota Eurocare országúti segélyszolgálat

A Toyota Eurocare országúti segélyszolgálat a nap 24 órájában hívható, ha utazása során segítségre van szüksége. A Toyota Eurocare a helyszíni javításon vagy a legközelebbi szervizbe történő vontatáson kívül, egy sor egyéb szolgáltatást is ingyen biztosít.

A Toyota Eurocare a gépkocsi első forgalomba helyezési napjától számított 3 éven keresztül érvényes, és a legtöbb európai országban elérhető. A 3 év letelte után ez az érvényesség meghosszabbítható egészen az autó 12 éves koráig. Ennek az a feltétele, hogy az időszakos karbantartási munkákat legalább évente egyszer egy Toyota márkaszervizben végezzék el, az ott vásárolt alkatrészek és folyadékok felhasználásával.

A segítségnyújtás az alábbiakra vehető igénybe:

  • A gépkocsi meghibásodása
  • Üzemanyag hiánya
  • Balesetből eredőmozgásképtelenség
  • Lemerült akkumulátor
  • Leeresztett gumiabroncs
  • A gyújtáskulcs elvesztése vagy bezárása


A Toyota Eurocare útmenti segítséget nyújt a nap 24 órájában, amennyiben az Ön gépkocsija meghibásodás, vagy baleset, vagy egyéb ok miatt mozgásképtelen lesz, illetve ha a KRESZ szabályai szerint nem vehet részt a közlekedésben.

Kivételt képez, ha a gépkocsi az előírt karbantartási munkálatok el nem végzése miatt mozgásképtelen.

Helyszíni javítás

Abban a valószínűtlen esetben, ha az Ön Toyota gépkocsija meghibásodna vagy balesetet szenvedne és így mozgásképtelenné válna, a Toyota Eurocare a legrövidebb időn belül, díjmentesen biztosít Önnek hozzáértő szakembert, aki ha erre lehetősége van, már a meghibásodás helyszínén elhárítja a hibát.

Vontatás

Ha a jármű javítása a helyszínen sikertelen vagy nem kivitelezhető, a Toyota Eurocare megbízást ad arra, hogy az autót szállítsák el a legközelebbi hivatalos Toyota márkaszervizbe. Amennyiben a gépkocsi javítása nem végezhető el az elakadás napján, a jármű vezetője és utasai a következő 3 lehetőség egyikét választhatják:

1. Szálloda

Ha Ön a környéken szeretné megvárni, míg autója ismét üzemképessé válik, a Toyota Eurocare elintézi és kifizeti Önnek és utasainak a szállodai elhelyezést a jármű megjavításáig, de legfeljebb 4 éjszakára, € 127/éjszaka/fő értékhatárig (vagy ezen összeg Ft-ban megfelelő értékéig)

2. Csereautó

Amennyiben Ön csereautó használatára tart igényt, a Toyota Eurocare a javítás időtartamára (legfeljebb három napos időtartamra) csereautót biztosít. Ha külföldön választja ezen szolgáltatás igénybevételét, megfelelő fedezettel rendelkező dombornyomott bankkártyával vagy készpénzzel kell rendelkeznie az esetleges kaució fedezetére.

3. Az utazás folytatása

A Toyota Eurocare megszervezi és kifizeti az első osztályú vonatjegyet, amellyel Ön és utasai folytathatják utazásukat az eredeti úticéljuk felé, vagy visszatérhetnek lakhelyükre (abba az országba, ahol az autó forgalomban áll). Ha a vonatút hossza meghaladja a 6 órát, helyette business osztályú repülőjegy vehető igénybe.

Eljutás a megjavított jármű átvételi helyéhez

A megjavított gépkocsi javítás helyén történő átvételéhez, külön kérésre a Toyota Eurocare egy személy részére első osztályú vonatjegyet biztosít, illetve térít meg a márkaszerviz eléréséhez.

Üzenetek továbbítása és tanácsadás

Bármilyen probléma esetén, legyen az autólopás, elveszett hitelkártya, betegség, ill. egyéb tanács iránti igény, a Toyota Eurocare munkatársai bármikor készek tanácsot adni vagy üzenetet továbbítani a hozzátartozóknak. Lehet, hogy a Toyota Eurocare a problémából fakadó költségeket vállalni nem tudja, de a megoldás megtalálásában mindenképpen segítséget nyújt.

Sofőr (külföldön)

Amennyiben a gépkocsi összes, autóvezetői jogosítvánnyal rendelkező utasa megbetegedne, a Toyota Eurocare térítésmentesen biztosít sofőrt az utazás folytatásához. A sofőr segítséget nyújt a jármű utasainak a hazautazáshoz, ill. az eredeti célállomásuk eléréséhez a felsorolt európai országokban. A sofőr szolgáltatási díján (napidíj, szállás, étkezés, stb.) kívül felmerülő költségeket a meghibásodott gépkocsi használójának kell fedeznie.

Hazaszállítás (külföldön)

Abban az esetben, ha a jármű a külföldi márkaszervizben nem javítható meg, a Toyota Eurocare vállalja a költségeket, és megszervezi a jármű hazaszállítását az Ön által megadott magyarországi Toyota márkaszervizbe.

A Toyota Eurocare az alábbi telefonszámokon érhető el:

- Magyarországról: 06-80-201-294
- külföldről: +36-1-458-44-46*


* A nemzetközi hívókód minden európai országban „00”, kivéve Finnországban, ahol „990”.

A böngészője elavult!

A tökéletes böngészési élmény eléréséhez, kérjük töltse le a Google Chrome / Firefox böngészők valamelyikét.

Google Chrome Mozilla Firefox

×